Üzleti ötletek nőknek

Pánikbetegség kezelése a Brandenburg Neuroval

Fél éve egy hatalmas trauma ért és teljes depresszióba zuhantam. Egyszerűen semmi sem segített, folyamatosak voltak a pánikrohamok és a szorongás. Az orvosaim felírtak egy halom gyógyszert, mondván, ezektől majd elmúlnak a pánikrohamok. Mondanom se kell, hogy természetesen egyik se használt. Barátaim bíztatására nem adtam fel ilyen könnyen, így hát az interneten kezdtem el kutakodni…. Tovább »

Pránanadi, Buddhizmus és a szülinapom

Múlt héten volt a születésnapom, remek esemény volt. A barátaim olyan meglepetés kerekítettek, hogy csak, na. Mindenki ott volt, aki számít nekem, a legjobban az Angliából hazajött barátnőmnek, Eszternek örültem. Eszter annyi élményt mesélt, hogy szerintem még a szája is kiszáradt . A szülinapomon elmondta, hogy Ő a Ködös Albionban megismerkedett a tibeti buddhizmussal és… Tovább »

Tudjátok, hogy mire jó a mala?

Bekerültem egy új munkahelyre, ahol szinte mindenki foglalkozik  valamilyen szinten a buddhizmussal és a Pránanadival – mivel zárkózott ember vagyok, és  eddig nem is igazán érdeklődtem a téma iránt – semmit sem tudtam róla. De közvetlen főnököm előszeretettel beszél a témáról munka közben. Egyébként Ő rendszeren jár különböző spirituális szeánszokra.  Így elkezdem keresgélni az interneten… Tovább »

Karácsonyi ajándékötletek a vásárok kihagyásával

…és megint karácsony… és megint Vörösmarty-téri karácsonyi vásár… kicsit már unom… Minden évben ugyanazok az árusok, méregdrága áron kürtőskalács, na és persze a tömeg. Rendesen nincs is lehetőség megnézni azt a temérdek csecse-becsét. Na nem. Idén nem megyek. Ami miatt mennék, az amúgy is az ékszerek lennének, a kézműves ékszerek ugyanis a gyengéim. Rengeteg apró… Tovább »

Kognitív nyelvészeti módszerek a reklámok elemzésében, avagy mire jó a kognitív reklámanalízis?

A kognitív nyelvészet első hallásra úgy tűnhet, mintha a végletekig leegyszerűsítené az emberi gondolkodást metaforákra, keretekre, sémákra és egyéb hasonlókra, ugyanakkor gondolkodásmódunk mérhetetlenül komplex, sokoldalú, ráadásul, ahogy tapasztalunk, folyamatosan változik, módosul, fejlődik. Gondolkodásunk kognitív alapjának szisztematikus feltárásával képesek lehetünk kimászni saját fogalmi vermeinkből, illetve képesek lehetünk adott esetben egy reklámüzenetet minél szélesebb körben érthetővé tenni,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!